Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правова база [5]
Розробки уроків [3]
Language Summer Camp [4]
Handouts
Матеріали для ЗНО [2]
Презентації до уроків [2]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

План-конспект уроку у 3 класі за темою "Home,sweet home"
11.12.2015, 20:44

II.  Основна частина уроку

 1.Узагальнення лексичного матеріалу.Повторення назв видів одягу.

 а)Вчитель демонструє класу предметні картки з зображенням видів одягу,кімнат будинку та речей повсякденного вжитку,а діти хором називають їх.

б)Зображення предметів одягу розвішуються  на дошці і завданням учнів є підпис малюнку.

2. Гра «Поле чудес».Діти відгадують зашифровані назви одягу: (Shirt),(Trousers), (Hat),(Blouse),(Cap)

3.Створення ігрової ситуації

Т:Діти, всі ви пам’ятаєте казку К.Чуковського «Мийдодір» і знаєте яка неприємність сталася зголовним героєм. (Демонстрація постеру, малюнка бруднулі.)

Т:У цій квартирі речі бруднулі заховалися.

   Бруднуля:Where are my trousers? — In the corridor, next to the mirror.

Where are my shoes? — In the bedroom, under the bed. Where are my socks? — In the kitchen, on the table.

Where is my shirt? — In the living‑room, on the TV.

Where is my T‑shirt? — In the bedroom, in the bookcase.

Т:Діти, давайте допоможемо Бруднулі знайти його речі.

4.Робота з картками

Match the question and the answer.

Т:Але чомусь речі не повертаються. Ви здогадалися, чому?Так, правильно. Бруднуля, тобі треба вмитися. (Діти називають, що потрібно для вмивання: He needs soap, water, sponge, towel.)

Т:Який ти чистий! Ось тепер увесь твій одяг повертається до тебе.

Заздалегідь учитель дає завдання учням з’єднати за порядком цифри, щоб отримати малюнок.

Демонстрація малюнків, називання слабковстигаючими учнями назв видів одягу англійською мовою.Звертається увага учнів на те, якими словами ми користуємося для позначення місцезнаходження предметів, повторне називання слів‑прийменників англійською мовою.

Бруднуля. Thank you! Now I have all my things on the right places.

5.Робота в групах

Учні працюють у групах по п’ять дітей. У кожної групи свій малюнок квартири. До кожного малюнка додаються речення.

Т:Look at the picture. Complete the sentences. Choose the right word.

1.      The skirt is __ the chair.

2.      The bed is __ the bedroom.

3.      The toys are __ the table.

4.      The TV is __ the bookshelf.

5.      The picture is __ the bed.

ІІІ.Заключна частина уроку.

1)Підбиття підсумків уроку.Оцінювання роботи учнів.

2)Домашнє завдання.Намалювати квартиру і розмістити у ній меблі згідно рекомендацій.

1. There is a sofa at the window.

2. There is  a desk next to the sofa.

3. A lamp is on the desk.

4. A bookcase is at the door.

5. There is a plant under the window-sill.

6. There is a calendar on the wall.

7. There are…..on the desk.

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ksenija
Переглядів: 32 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites